Foto: VTM

Een trouwe VRT-kijker zapt zelden naar VTM, vaak uit principe. Er zijn namelijk mensen die zich in die mate aan onderbrekingen voor reclame storen dat ze pertinent weigeren om naar zo’n zender te kijken. En daar lijkt zelfs het afscheid van Dany Verstraeten geen verandering in te brengen.

Daar waar het afscheid van Martine Tanghe twee jaar geleden meer dan 2 miljoen kijkers lokte, moest VTM met iets meer dan 610.000 kijkers tevreden zijn. De stijging die er bij het afscheid van Martine Tanghe wél was, was er niet bij Dany Verstraeten.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vandaag247.be

* indicates required

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Peter De Smedt is beroepsjournalist, erkend door de FOD Binnenlandse zaken en is ook actief als fotograaf en video-journalist.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *