De voormalige Miss België is inmiddels fulltime influencer en promoot haar eigen modelabel. Daarnaast promoot ze tal van schoonheidsproducten, reizen, auto’s, wijn,…
“Een specifi eke strategie om te groeien heb ik niet, maar ik wil geen gebakken lucht verkopen”, zegt Véronique in Dag Allemaal.
Ze zegt zelf zeer kritisch te zijn in wat ze aanvaardt. “Dagelijks krijg ik minstens vijf aanvragen binnen maar negen op de tien weiger ik. Ik krijg ook veel absurde voorstellen: onlangs vroeg iemand die op het punt staat te bevallen of ik meter wil worden van haar kind”, deelde Veronique nog steeds verontwaardigd mee.
Ze heeft meer dan 100.000 volgers dus kan ze volgens experts makkelijk meer dan 1000 euro vragen per post. “Hoeveel het oplevert, hangt af van wat ze willen: gewoon een foto, of een video met enkele stories”, aldus Veronique De Kock in Dag Allemaal.
Toch krijgt ze regelmatig ook heel wat commentaren. ‘Die post wat fotootjes en casht maar’, is één van de uitspraken maar volgens Veronique komt er veel meer bij kijken dan dat.