Foto: Lidl

Lidl België kondigt aan de prijzen van een honderdtal basisproducten te verlagen, met focus op eigen merkproducten die het vaakst door haar klanten worden gekocht. De prijsverlagingen omvatten essentiële producten zoals natuuryoghurt, jonge kaas, brood, wasmiddel, …. Met deze maatregel wil Lidl gezinnen ondersteunen tijdens de start van het nieuwe schooljaar, die gepaard gaat met veel extra kosten. De nieuwe prijzen zullen van toepassing zijn in alle Lidl-winkels vanaf 21 augustus.

Lidl verlaagt de prijs van een honderdtal basisproducten vanaf 21 augustus. Deze prijsverlagingen zijn van toepassing op de eigen merkproducten die het vaakst in de winkelkar van de klanten belanden.

Met de start van het nieuwe schooljaar en de bijbehorende kosten in september, wil Lidl haar klanten ondersteunen door de financiële druk te verlichten. “We begrijpen dat september voor veel gezinnen een dure maand is, met schoolbenodigdheden, kleding en andere uitgaven,” zegt Isabelle Colbrandt, woordvoerster Lidl België & Luxemburg.

De discounter verlaagt de prijzen van een breed gamma aan producten, waaronder basisvoedingsmiddelen zoals natuuryoghurt, jonge kaas, brood, wasmiddel,…. De producten zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van hun populariteit bij de klanten en hun essentiële rol in het dagelijkse leven.

Lidl blijft zich inzetten voor betaalbare kwaliteit en klantentevredenheid. “Onze klanten staan centraal in alles wat we doen,” vervolgt Isabelle Colbrandt.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vandaag247.be

* indicates required

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Peter De Smedt is beroepsjournalist, erkend door de FOD Binnenlandse zaken en is ook actief als fotograaf en video-journalist.