Copyright: VTM

De voorbije jaren waren voor Aster Nzeyimana ontzettend druk. Hij moet zelfs toegeven dat hij zichzelf een beetje is voorbij gelopen af en toe.

“Lizeke en ik zijn na het lanceren van Melange zeker onze tijd anders gaan indelen. Efkes terug aan onszelf denken. Elk vrij moment dat we hadden, ging volledig naar Melange. We waren zeer content toen onze collectie er was, maar ik was ook zeer blij dat ik het allemaal kon neerleggen. Ik had een voldaan gevoel, maar het was ook eventjes genoeg geweest”, zegt Aster in Primo.

Een BV die een modecollectie op de markt brengt, dat heeft altijd succes. Hun naambekendheid helpt altijd wel een beetje om de collectie goed te laten verkopen.

“Het helpt zeker om mensen te lokken, maar voor zulke specifieke kleren – zo’n genderneutrale mode – moet je toch goesting hebben om ze te kopen. Het is geen evidentie.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vandaag247.be

* indicates required

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al meer dan 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Als oprichter van de populaire website Showbizzsite.be kreeg Peter de kans om voor kranten en weekbladen opdrachten uit te voeren. Als persfotograaf schuimde hij heel wat feestjes en rode loper-evenementen af. Uiteindelijk werd Peter beroepsjournalist, dankzij een erkenning door de FOD Binnenlandse zaken. Peter is ook actief als video-journalist en interviewt regelmatig de sterren van bij ons.