Foto: VTM

Een trouwe VRT-kijker zapt zelden naar VTM, vaak uit principe. Er zijn namelijk mensen die zich in die mate aan onderbrekingen voor reclame storen dat ze pertinent weigeren om naar zo’n zender te kijken. En daar lijkt zelfs het afscheid van Dany Verstraeten geen verandering in te brengen.

Daar waar het afscheid van Martine Tanghe twee jaar geleden meer dan 2 miljoen kijkers lokte, moest VTM met iets meer dan 610.000 kijkers tevreden zijn. De stijging die er bij het afscheid van Martine Tanghe wél was, was er niet bij Dany Verstraeten.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van vandaag247.be

* indicates required

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al meer dan 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Als oprichter van de populaire website Showbizzsite.be kreeg Peter de kans om voor kranten en weekbladen opdrachten uit te voeren. Als persfotograaf schuimde hij heel wat feestjes en rode loper-evenementen af. Uiteindelijk werd Peter beroepsjournalist, dankzij een erkenning door de FOD Binnenlandse zaken. Peter is ook actief als video-journalist en interviewt regelmatig de sterren van bij ons.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *